Procedura Service SHARP

Procedura Service Sharp este foarte simpla. Pentru produsele aflate in garantie, CTS-CARDINAL TOP SYSTEMS SRL asigura transportul gratuit al produselor SHARP la si de la service cu CARGUS.

Produsele trebuie trimise la service insotite de toate accesoriile si ambalate cat mai bine astfel incat sa nu se deterioreze pe durata transportului. Ele trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original precum si de o copie a dovezii de achizitie (bon fiscal sau factura).

 

Produsul mai trebuie insotit si de o nota din partea proprietarului care sa contina defectul reclamat si datele sale de contact.

service sharp

Defectele ca: ecran spart, mufe rupte, cabluri taiate si arse etc, defecte produse de variatii ale tensiunii de alimentare, etc, nu fac obiectul garantiei si proprietarul va trimite produsele in service pe cheltuiala sa, cu ce curierat rapid doreste.

La produsele care nu fac obiectul garantiei, dar au fost expediate cu prin curier cu plata la destinatie (CTS-CARDINAL TOP SYSTEMS SRL), proprietarul va trebui sa plateasca in afara de costul reparatiei si transportul produselor tur-retur. Garantia de producator este de 2 ani de la achizitia produsului.

Va rugam sa nu trimiteti niciun produs in service fara sa ne contactati in prealabil prin email sau telefon. Este posibil ca problema dumneavoastra sa poata fi rezolvata fara a mai trimite produsul in service, si va vom oferi asistenta telefonica in identificarea si remedierea acesteia, acolo unde este posibil.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *