Afisajul digital in clinici si spitale

Timpul petrecut la medic nu este, de obicei, un moment de care sa ne aducem aminte cu placere. Iar daca vizita propriu zisa ne poate totusi binedispune, timpul petrecut in salile de asteptare este probabil unul dintre momentele cele mai neplacute la care ne putem gandi. Afisajul digital poate insa schimba intreaga experienta medicala daca solutia este axata pe satisfacerea nevoilor clientilor si pe imbunatatirea experientei din spitalele sau clinicile unde este implementata.
O astfel de solutie poate reduce anxietatea asociata cu asteptarea, elimina plictiseala si crea sau intari conexiunea dintre institutia medicala si pacienti. Pusa in practica, poate contine cateva elemente cheie:
-Chioscuri interactive, care sa contina atat harti interactive pentru a facilita orientarea pacientilor, mai ales in locatiile mari, cat si informatii actualizate despre locatie si facilitatile disponibile. Emitatoarele bluetooth, precum iBeacon, pot fi folosite pentru a crea un ecosistem de navigare care sa elimina bataile de cap inutile pentru pacienti.
Sursa http://asisignage.com/portals/2/jamestown/full/jrmc04.jpg

Sursa http://asisignage.com/portals/2/jamestown/full/jrmc04.jpg

-Displayuri interactive in lobby si salile de asteptare, pe care sa ruleze informatii referitoare la programari, medicii din locatie, precum si informatii utile despre evenimente, ofertele speciale si despre sanatate in general (tips&tricks). Centralizarea afisajului permite si eliminarea erorilor umane care se pot strecura in comunicarea fata in fata, imbunatatind astfel procesul de comunicare si avand un impact pozitiv asupra calitatii informatiilor transmise.
-Displayuri interactive pe care pacientii sa se poata inscrie singuri la vizitele medicale, imbunatatind astfel securitatea informatiilor medicale si degrevand personalul de o parte dintre atributiile administrative.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *